Гарантія

Гарантії:

Гарантія на виріб – 1 рік з моменту доставки (згідно чинного законодавства України). Даний договір набуває чинності з моменту його підписання та після отримання товару припиняє свою дію і надалі діє як гарантійний талон упродовж року.При відсутності даного договору предмет гарантійних суперечок розглядатися не може).

Умови повернення та обміну

Компанія здійснює повернення та обмін цього товару відповідно до вимог законодавства.

Строки повернення

Повернення можливе протягом 14 дня після отримання (для товарів належної якості).

У відповідності до статті 9 «Закону про захист прав споживачів», Ви маєте право обміняти чи повернути придбаний у нас товар протягом 14 днів після придбання при дотриманні наступних умов:

-Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у використанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, інших пошкоджень.

-Товар не збирався і не монтувався, а також збережений його товарний вигляд.

-Збережена в цілості упаковка товару і всі її компоненти. -Збережені комлектація товару, ярлики, інструкції і заводське маркування.

-Пред’явлений товарний чек або накладна, що підтверджують факт придбання товару в нашому магазині.

Вартість транспортних послуг по поверненню товару дорівнює вартості доставки і оплачується покупцем. Увага! Якщо замовлення на меблі індивідуальне, виготовлене на замовлення і / або в тканинах визначених покупцем (замовником), то даний товар відноситься до переліку товарів в додатку № 3 постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994

Гарантійне обслуговування
В нашому інтернет-магазині діє гарантія від виробника. Для збереження повної гарантії на меблі Ви можете скористатись послугами наших спеціалістів для доставки і встановлення. При умові правильної експлуатації в нормальних умовах, протягом гарантійного терміну, ми безкоштовно усунемо виробничі дефекти, а у випадку, якщо дефект неможливо усунути – замінимо браковану деталь. Термін виконання гарантійного обслуговування встановлюється виробником.

Ми завжди намагаємося ідти на зустріч покупцеві, але існують випадки, коли ми можемо відмовити в гарантійному обслуговуванні, якщо:

Закінчився гарантійний термін.
Присутні випадкові пошкодження і дефекти, спричинені клієнтом або третіми особами.
Виріб пошкоджено в результаті стихійних лих (природніх явищ).
Пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, надмірне навантаження, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження).