Умови продажу

УМОВИ ПРОДАЖУ:

Ознайомлення з матеріалами і комплектуючими:
Підпис клієнта під даним пунктом означає, що клієнт ознайомлений зі всіма матеріалами, комплектуючими, наповненням та зовнішнім виглядом виробу,а також,іншими можливими складовими даного замовлення. Претензії після підпису стосовно вищеописаних складників у випадку, якщо всі вимоги відповідають замовленим, виробництвом розглядатися не будуть.

Доставка і монтаж:
Виробник не несе відповідальності за нерівність стін та підлоги у квартирі замовника, у випадку, якщо замір клієнтом здійснювався самостійно. При умовах самостійного монтажу клієнтом – виробник не несе відповідальності за неправильно здійснений монтаж (гарантія на такі вироби не розповсюджуються). Всі вироби проходять попереднє складання на виробництві і виготовлені високопрофесійним обладнанням, що дає нам змогу відправляти замовнику лише якісний і попередньо перевірений товар. Монтажі здійснюються не пізніше 20:00 і не раніше 10:00 у будні (у неділю монтажі неможливі). Клієнт зобов’язується надати для монтажу доступне приміщення і при необхідності звільнити його від зайвих речей, які можуть перешкодити монтажу (люстри ,багети, плінтуси та ін.),якщо це попередньо не було обговорено при оформленні замовлення (наприклад: заріз під плінтус). Всі монтажники є висококваліфікованими спеціалістами, які пройшли навчання у своїй галузі та ознайомлені з технічними моментами у складанні меблів.

Оплата:

У випадку, якщо клієнт відмовляється від замовлення – авансовий платіж (якщо про це було повідомлено пізніше ніж через 3 дні з моменту підписання договору обома сторонами) не повертається. Розрахунок (залишок) проводиться після доставки виробу. Перед оплатою та монтажем замовник зобов’язаний оглянути товар на відповідність і на наявність ушкоджень, щоб усунути можливість виникнення претензій в ході вищезгаданого монтажу. Якщо замовником товар було оглянуто і все було виготовлено згідно креслення та замовлення,претензії під час монтажу виробником розглядатися не будуть. Якщо під час монтажу було виявлено недоліки,які передбачити було не можливо (до них входить: пошкоджені напрямні до шухляд,закоротка/задовга штанга для одягу) виробник зобов’язується усунути дані недоліки не пізніше ніж через 36 годин з моменту монтажу. Сума вказана у замовленні є фіксованою і не змінюється при жодних умовах (тобто валютний стрибок євро,долара та інших іноземних валют). При умові якщо доставка здійснюється шляхом самовивозу, клієнт зобов’язаний оглянути товар на відповідність та провести платіж безпосередньо з тією людиною,у якої він його буде отримувати.

Термін доставки:

У випадку якщо термін доставки може змінитися – відбутися таке рішення може лише шляхом погодження його попередньо обома сторонами.

Права і обов’язки замовника:

Замовник зобов’язаний прийняти товар у домовлений термін та провести розрахунок із виробником (перед монтажем).  У випадку непередбачуваних обставин (якщо товар було доставлено,але клієнт через будь-які причини його не прийняв, доставка та година роботи монтажників (100 грн.) оплачується додатково. Якщо клієнт відмовляється оплачувати дані послуги, доставка товару буде здійснена на умовах самовивозу (без монтажу). Якщо підлога у клієнта є нерівною – вказувати такі речі потрібно безпосередньо при оформленні замовлення,що дає змогу встановити регульовані ніжки та змонтувати виріб належним чином. У тому випадку,якщо замовником цього вказано не було та згодом такі речі унеможливили монтаж – виробник не несе за це відповідальності. Будь-які корективи до замовлення не приймаються ні телефоном ні факсом. Претензії щодо виробу приймаються (лише!) у момент огляду товару (якщо це не стосується пунктів з вини виробника (напрямні та штанги), які вже були зазначені вище) нашими працівниками або при огляді даного товару (на умовах самовивозу).

Права і обов’язки виробника:

Виробник несе відповідальність за технічні пошкодження (при умові, якщо він здійснює транспортування і монтаж (замовник зобов’язаний оглянути товар перед оплатою на відповідність!) і невідповідність виробу (малюнок наповнення і фасаду прикріплений у замовленні) і зобов’язаний виправити і усунути всі перераховані помилки упродовж 5 днів з моменту доставки товару. У випадку,якщо клієнту «не подобається» його замовлення,але всі вимоги і технічні основи були дотримані (малюнки прикріплені),чи не подобається власний дизайн,на кшталт:«думав,що воно буде виглядати по-іншому», виробник не несе відповідальності за такі рішення клієнта. Виробник залишає за собою право використовувати фурнітуру та комплектуючі такі, які він використовує для всіх виробів. Технічні характеристики комплектуючих для товарів можуть надаватися при оформленні замовлення у вигляді консультації та (при потребі) можливо надати документацію на сертифікацію всієї фурнітури,яка застосовується. Претензії щодо зовнішнього вигляду і невідповідності комплектуючих (у випадку, якщо клієнту не подобається що щось кріпиться / монтується / засверлюється та ін. так а не інакше – не розглядаються. Технічна документація (скільки коштує м.п. дзеркала, комплект напрямних,м.п. ДСП плити і т.д.) не надається і має право бути збережена за виробником.